Carolina Gynning

Det blev en snabb sväng på stan.
Mycket folk! Lönen har kommit  för vissa så klart.!
Hann se en del fint som jag skulle vilja inhandla. Får bli nästa vecka.
Fick skynda hem för att förbereda middag till barnen och lite kompisar till barnen som ska sova över.
Själv ska det fröjdas ute med goda vänner.  Ska bli urtrevligt!
Så ikväll missar jag "Stjärnor på is"  Jag säger bara MARKUS FAGERVALL. Vilket rörelsemönster! 
Får helt enkelt titta på reprisen.
Carolina Gynning och Carina Berg, vilka störtsköna pinglor! Bara älskar dessa två, helst ihop faktiskt.
De är ju inte bara duktiga, roliga och snabba i käften , jävligt SNYGGA  är dom också!
Varför lades "Förkväll" ner förresten? Någon som vet? Där var ju dessutom en annan härlig tjej med, Mari Jungstedt.
Bra casting! Och ett jättemysigt program.  Seså...Vill ha tillbaka!!
Missar dessutom "Tack gode gud" .  Ikväll när Felix Herngren ska vara med. Han är ju precis hur rolig som helst.
Det är ta mig tusan inte lite man offrar för en kväll ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0