huvudbry!

Brukar ögna igenom födda, döda och gifta i morgontidningen.
Idag var det särskilt en bild som fångade mig.

En ensam kille som sitter i en stol, med en uppslagen bok i knät och pelare i bakgrunden.
I annonsen står det: Jag har gift mig!
WOW! tänkte jag. Med dig själv!
Men så läste jag lite till. Och det finns en kvinna med på detta.
Varför är hon inte med på bilden?
Hon kanske tycker sånt är trams och vägrade.
Eller är hon blyg?
Fick hon inte?
Ville han ha hela bilden för sig själv?
Varning!  Varning!
Vad är det för bok han har i knät?
Det hela kanske är ett skämt, så att sådana som jag ska få huvudbry.
I så fall har han/de lyckats.
Jag kommer undra ända till jag ser att det publiserats fel bild, eller kommer en ny bild som en liten följetong och bevis på humor.
Om någon har ett svar på detta: don´t hesitate to explain to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0